Eğitim:
Çocuklarınızın Bu Konuda Üzerine Gitmeyin

Trakya Üniversitesi İngilizce Mütercim Tercümanlık 4'üncü sınıf öğrencisi olarak eğitim gören Gökhan Ulusoy, aşırı dozda sentetik uyuşturucu madde aldığı için hayatını kayetti. 23 yaşındaki Gökhan Ulusoy, arkadaşlarının iddiasına göre dün gece saat 02.00 sularında arkadaş olduğu Barış K. isimli kişiyle sentetik uyuşturucu olan bonzaiyi kullandı. İki arkadaş, gece saatlerinde 1'inci Murat Mahallesi'nde bulunan kapalı pazar yerine geldiklerinde Gökhan Ulusoy bir anda yere yığışdı ve fenalaştı. Arkadaşı Barış K. hemen sağlık ekiplerini aradı ve Ulusoy için yardım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yerde yatan Gökhan Ulusoy'un ölü olduğunu belirledi. Hemen ardından sağlık ekipleri arkadaşı Barış K.'ya ilk müdahaleyi yaparak ambulansa aldılar ve Edirne Sultan 1'inci Murat Devlet Hastanesi'ne kaldırdılar.

Gökhan Ulusoy'un cesedi, yapılan incelemelerden sonra otopsi yapılması için Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne götürüldü. Burada yapılan otopside Ulusoy'un ölüm nedeninin kullandığı aşırı dozdaki sentetik uyuşturucu olduğu belirlendi. Polislerin Ulusoy'un evinde yaptığı incelemede ise uyuşturucu kullanmak için hazırlanmış aparatlar bulundu. Olayın üzerine Trakya Üniversitesi Rektörlüğü de resmi internet sitesi üzerinden Gökhan Ulusoy için baş sağlığı mesajı yayınladı.

 

Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

e Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Giriş Yazılı...
Kıymetli öğrenciler ilk sınavlarınız kötü geçmiş olabilir üzülmeyin ikincisine telafi etme şansınız...

Haberi Oku